logo-black

REGULAMIN SAFEDOG.PL

Ogólne warunki gwarancji oraz realizacji zamówień.

OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem dedykowanego formularza SAFEDOG.PL. Sprzedaż stacjonarna produktów MIM nie jest prowadzona. Oficjalnym i wyłącznym dystrybutorem produktów firmy MIM CONSTRUCTION AB na terenie Polski oraz właścicielem marki SAFEDOG.PL, jest PTRIZ Sp. z o.o., Biuro Obsługi Klienta al. Hallera 140, 80-416 Gdańsk, NIP: 583-308-10-54, biuro@ptriz.com

2. Wszystkie ceny podane na stronie www.safedog.pl są kwotami brutto i posiadają wliczony podatek VAT od towarów i usług w wysokości 23%

3. Klient przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować treść niniejszego regulaminu.

4. Złożenie zamówienia za pomocą formularza nie jest równoznaczne z jego realizacją, a jest jednym z etapów prowadzących do finalizacji zakupu. Potwierdzenie rozpoczęcia realizacji zamówienia następuje po dokonaniu przedpłaty tj. opłaceniu faktury proforma i akceptacji zlecenia przez dystrybutora, co zostaje potwierdzone zwrotnie.

5. Dystrybutor zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.

6. Realizacja zamówienia uzależniona jest od czasu i możliwości produkcji wybranego modelu klatki, skompletowania zamówienia oraz jego wysyłki, jednak zazwyczaj nie przekracza 21 dni roboczych w przypadku dostaw na terenie Polski.

7. Dystrybutor zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w przypadku okresów świątecznych i urlopowych, nieoczekiwanego przestoju w produkcji lub problemów przewoźnika, o czym klient zostanie poinformowany.

8. SAFEDOG.PL korzysta z usług kurierskich firmy Dachser. Zaznaczamy, iż daty doręczeń oraz informacje na temat poszczególnych etapów transportu, podane na stronie przewoźnika, są orientacyjne, a dokładny termin dostawy uzależniony jest m.in. od indywidualnego harmonogramu pracy kuriera na terenie UE.

9. Koszt dostawy wliczony jest w całkowitą cenę produktu.

10. Przy osobnym zakupie akcesoriów (miska, hak, mata chroniąca), doliczony zostaje koszt transportu w wysokości 35 zł (brutto).

11. Umożliwiamy również zakup oraz dostawę klatek VARIOCAGE na terytorium innych krajów UE pod warunkiem braku oficjalnego dystrybutora na wskazanym terenie. Koszt dostawy poza rejon Polski ustalany jest indywidualnie.

12. Aktualna oferta SAFEDOG.PL znajduje się wyłącznie na stronie www.safedog.pl. Oferty produktów dostępne u dystrybutorów zagranicznych lub na stronie producenta/podstronie konfiguratora nie są wiążące względem oferty SAFEDOG.PL.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Przed dokonaniem przedpłaty klient otrzymuje komplet informacji dotyczący kompatybilności wybranego produktu MIM względem posiadanego auta, niezbędny do dokonania bezpiecznego zakupu. Klientowi udzielone zostają rady i sugestie w oparciu o otrzymane od niego informacje oraz wiedzę konsultantów, jak również w niektórych sytuacjach, jest on informowany o konieczności własnoręcznej weryfikacji wymiarów bagażnika w celu upewnienia się, że wybrany model będzie odpowiedni.

2. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były dobierane najdokładniej i docierały do klientów w sposób prawidłowy. Jeśli jednak zdarzy się, że otrzymany produkt będzie niekompletny, uszkodzony, inny niż zamówiony lub źle dopasowany z winy konsultantów SAFEDOG.PL, prosimy o kontakt na info@safedog.pl w celu złożenia reklamacji.

3. Zwracamy jednak uwagę, iż PTRIZ Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór dokonany przez klienta, spowodowany m.in.:

- błędną weryfikacją wymiarów przestrzeni bagażowej swojego auta,
- podaniem nieprawidłowych informacji dotyczących modelu, rocznika lub innych istotnych elementów samochodu,
- podaniem nieprawidłowych informacji dotyczących posiadanego zwierzęcia lub zwierząt,
- celowym lub nieumyślnym wprowadzeniem konsultantów w błąd,

i w związku z powyższym, zastrzega prawo do nieprzyjmowania reklamacji lub wymiany produktów zgodnych z umową, zakupionych w wyniku błędów klienta, a także pomimo wyraźnych informacji od dystrybutora na temat ryzyka ich niedopasowania.

4. Produkcja klatek VARIOCAGE odbywa się w ramach zindywidualizowanych zamówień, zgodnie ze specyfikacją klienta i zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta, nie podlegają one zwrotom w termnie 14 dni od otrzymania, w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość, dlatego bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

5. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i zwrot zakupionego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania możliwy jest w przypadku akcesoriów SAFEDOG.PL tj. misek, haków oraz mat. W celu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość w związku z zakupem wymienionych akcesoriów, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt na info@safedog.pl w celu otrzymania wzoru wniosku odstąpienia od umowy.

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI KLATEK VARIOCAGE

1. Okres gwarancji dla produktów MIM CONSTRUCTION AB dystrybuowanych przez PTRIZ Sp. z o.o. wynosi 12 miesiący od daty otrzymania produktu przez klienta.

2. Gwarancja dotyczy jedynie wad fabrycznych, powstałych z winy producenta w procesie produkcji klatki VARIOCAGE i nie obejmuje naprawy/wymiany jakichkolwiek defektów powstałych na skutek:

- ogólnych zniszczeń użytkowych tj. zużycia, transportu
- modyfikacji
- użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją
- usterek mechanicznych wynikających z powyższych
- uszkodzeń powstałych wskutek upadku
- uszkodzeń powstałych wskutek uderzeń podczas kolizji itd.
- wielokrotnego składania i rozmontowywania

3. Produkty firmy MIM CONSTRUCTION AB nie są wykonane z materiałów nierdzewnych, ale wszystkie pokryte są powłoką antykorozyjną, która zabezpiecza, lecz nie zapobiega. Gwarancja nie pokrywa uszkodzeń związanych z działaniem korozji, jak również w przypadku wystawiania produktów na działania ciężkich warunków atmosferycznych.

5. Producent zaznacza, iż produkty firmy MIM CONSTRUCTION AB przeznaczone są do użytku wewnętrznego tj. przewożenia w samochodzie lub przechowania w pomieszczeniu suchym o dobrej wentylacji.

6. Producent zaznacza, iż klatki VARIOCAGE przeznaczone są do przewozu maksymalnie dwóch zwierząt jednocześnie i tylko wtedy ich funkcjonalność oraz efektywność będzie zachowana.

7. Gwarancja producenta sprowadza się w pierwszej kolejności, do wymiany wadliwych elementów, a w sytuacji, gdy jest to niemożliwe, do wymiany całego produktu.

8. Firma PTRIZ Sp. z o.o. pośrednicząca w kontakcie pomiędzy producentem a klientem zastrzega sobie prawo do udzielenia odpowiedzi na wszelkie reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.

9. Zgłoszenie reklamacji odbywa się wyłącznie drogą mailową na adres korespondencyjny info@safedog.pl w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami/filmami oraz dokumentem zakupu, po którym ustanowiony zostanie numer RMA (Return Merchandise Authorization).

10. Po ustanowieniu RMA dystrybutor prześle wszystkie otrzymane informacje do producenta, a następnie reklamacja zostanie rozpatrzona.

11. Reklamacje będą realizowane maksymalnie w ciągu 30 dni od daty ich zatwierdzenia przez producenta.

INFORMACJE DODATKOWE

1. Klatki VARIOCAGE to produkty wymagające samodzielnego złożenia i montażu w samochodzie. W razie problemów klient otrzymuje dodatkowe materiały oraz może liczyć na merytoryczną pomoc konsultantów SAFEDOG.PL, oraz MIM Construction AB.

2. Dowodem zawarcia transakcji jest faktura VAT, którą klient otrzymuje pocztą tradycyjną.

3. Klient świadomy jest, iż wypadek lub kolizja samochodowa mogą wystąpić w różnych okolicznościach i w zależności od wielu czynników, toteż zdarzyć się może, że nic nie będzie w stanie ochronić pasażerów oraz zwierząt biorących udział w takim zdarzeniu.

4. Dystrybutor oraz firma MIM Construction AB nie ponoszą odpowiedzialności za żadne zdarzenia i ich następstwa będące wynikiem kolizji lub wypadku drogowego, w którym udział brało zwierzę lub zwierzęta transportowane w klatce VARIOCAGE.